Renko Bounce Trade Ble med Aug 2014 Status: Arbeid. 1.597 Innlegg Jeg er en stor fan av Renko-diagrammer. I denne tråden vil jeg dele min indikator (for MT4-plattformen) og handelssystemet som har jobbet for meg så langt. Slik lager du et Renko-diagram: 1. Last ned MathTrader7RenkoChartCreator. ex4 fra vedleggene og kopier det til ltExpertsgt-mappen. 2. Aktiver DLL-import i Alternativer-menyen. 3. Oppdater MT4-plattformens navigatorvindu (eller start MT4). 4. Åpne et M1-diagram (for eksempel EURUSD, M1) og feste ovennevnte EA til diagrammet. 5. Fra ltFileg-menyen, velg ltOpen Offlinegt og velg (EURUSD, M2) diagram. Merk: Hvis du ser noen Renko-barer på M2-diagrammet, lukk alle diagrammer, åpne et M5- eller M15-diagram, fest over EA til det. Årsaken er at noen meglere gir svært begrenset antall M1-barer på deres diagrammer. Slik installerer du indikatoren: 1. Last ned MathTrader7ATRBands. ex4 fra vedleggene, og kopier den til ltIictergt-mappen. 2. Oppdater MT4-plattformens navigatorvindu (eller start MT4). 3. Fest indikatoren til Renko-diagrammet, gå ut av standardinnstillingene. Oppføringsregler: KJØP: Hvis en bearish Renko murstein kropp krysser indikatorene lavere bånd eller lukker under underbåndet. og neste Renko-murstein er bullish. åpne en KJØP-stilling, sett stopblokkenivået tre teglsten pluss spredt bort fra inngangspunktet. Selges: Hvis en hausseformet Renko murstein skjærer indikatorene øvre bånd eller lukker over øvre bånd. og neste Renko-murstein er bearish. åpne en SELL-posisjon, sett stopblokkenivået tre murstein pluss spredt bort fra inngangspunktet. Exit Regler: 1. Hvis stillingen er i fortjeneste, avslutte etter den første motsatt Renkos murstein. 2. Hvis en motsatt Renkos murstein ser ut slik at stillingen er i breakeven, er det to utgangsstrategier avhengig av dine preferanser: 2.1. Aggressiv: Ikke avslut Vent Vent for prisen å komme tilbake til stillingen favor og utgang i henhold til utgangsregel (1). 2.2. Konservativ: Utgang på breakeven. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Note1: Det er mange metoder utviklet for Renko charts trading. Du finner noen få slike systemer her i ForexFactory: 1. Handel basert på pivotpoeng: forexfactoryshowthread. phpt199285 2. Handel basert på mengde indikatorer (RENKO-system med Mihailo): forexfactoryshowthread. phpt322817 3. Renko Ashi Trading System: forexfactoryshowthread. phpt237979 4. Prishandel med RENKO: forexfactorysearch. p. 3231467amppage2 5. Handel basert på trend line breakouts: forexfactoryshowthread. phpp7758657 6. Men jeg har ikke sett eller hørt om et Renko handelssystem basert på Average True Range (ATR) band. Denne ideen kom inn i tankene mine da jeg studerte ATR-indikatoren: Barer har samme kroppsstørrelse i et Renko-diagram. Det oppfordret meg til å implementere ATRBAND-indikatoren for å evaluere resultatene i trading Renko-diagrammer, innlånsreglene er lånt fra Bolinger Bands-strategien skjønt . Note2: Jeg handler kun med lavspread-store par som EURUSD. USDJPY. AUDUSD. USDCAD. EURGBP og GBPUSD i London-sesjon hvor sannsynligheten for en trend er høyere enn andre sesjoner. Hovedårsaken er at jeg har funnet ut at inngangssignalet kan være svært lønnsomt hvis det er en trend i markedet. Note3: Mitt ultimate mål er å utvikle en EA ut av denne strategien. Og enhver ny ide å overbevise strategien vil bli høyt verdsatt :-) ---- Oppdater 2015-08-08 ------------------------- -------------------------- Versjon 1.30 av EA utgitt. I denne versjonen ble to knapper lagt til diagrammet. En knapp lukker nåværende åpen handel, og den andre deaktiverer EA. Disse to knappene er implementert for å omgå de høye innslagsnyttene manuelt. MathTrader7RenkoBTEA. ex4 142 KB 3,575 nedlastinger Lastet opp 8 august 2015 3:17 pm ---- Oppdater 2015-07-30 ------------------------- -------------------------- Versjon 1.20 av EA utgitt. I denne versjonen er etterfølgende stoppfunksjonalitet implementert. ---- Oppdater 2015-07-26 ---------------------------------------- ----------- Versjon 1.10 av EA utgitt. I denne versjonen ble handelstidspunktet lagt til. ---- Oppdater 2015-07-26 ---------------------------------------- ----------- Versjon 1.00 av en EA som handler basert på oppføringene som er utgitt. Denne versjonen av EA fungerer bare på ikke-gapversjon av Renko-diagrammer (du kan bruke MathTrader7RenkoChartCreatorEA). ---- Oppdater 2014-12-24 ---------------------------------------- ----------- MathTrader7ATRBandswithAlerts er en ny versjon av indikatoren som gir deg beskjed når inntaksreglene møtes. Du kan aktivere varsler, e-post og mobilvarsler. Jeg ønsker deg godt med tråden din, men det er ikke noe nytt om denne renko barstrategien. Det har eksistert i veldig lang tid. Anvendt riktig, det vil og har tjent mange handelsmenn godt. Er ideen din om denne tråden å utvide på renko-ideen med rettidig inn - og utgangsstrategier. Med andre ord vil du legge til eller forfinne denne metoden når tråden utvikler seg eller vil den forbli som den er Hvilke par vil du handle Kun EU eller andre Hvordan vil du identifisere og handle i et varierende marked Jeg ser denne tråden som potensielt nyttig, derfor grunnen til mine spørsmål. Master ditt sinn, og master dine handler. Etter min mening er strategien din slags breakout trading, som jeg er interessert i ikke bare på Renko-diagrammer, men også på vanlige bardiagrammer. Et stort problem med en breakout-strategi er imidlertid den falske breakout som kan skje flere ganger i et varierende marked. Hvis du har kjørt dette systemet for en stund, vennligst gi oss beskjed om hva som er resultatet hittil. Jeg prøvde det en stund i kompositt med likhet med liknende likhet. men jeg vil teste den for renko bar og gi deg beskjed om resultatet. Dette er en veldig spesiell Corvette, så vær så snill å lese følgende informasjon nøye fordi jeg går utover for å gi en nøyaktig og ærlig beskrivelse. De fleste av tingene jeg legger opp her, vil bli utelatt av de fleste andre selgerbeskrivelser, men jeg inkluderer dem for nøyaktighet og fordi jeg vil ha det samme gjort for meg. Enten du er ny i verdenen 1967 Korvetter eller har nytt dem i 45 år, finner du informasjon nedenfor som du heller aldri visste eller har lenge glemt. Uansett, hvis du studerer hva jeg har skrevet her, vil du være en velinformert kjøper og klok investor. Etter å ha spilt med Corvettes og Muscle Cars i 38 år, er det endelig tid til å tynne flokken. For å redusere størrelsen på min private Corvette og Classic Muscle Car samling. Jeg skal dele med minst 5 av de 22 sjeldne bilene jeg eier. En av disse bilene er min 1967 Corvette Sting Ray Sport Coupe 3x2 Tri-Power 427-400 HP - Lukk ratio 4-Speed - 4-hjuls Power Disk Bremser tilbys her godt under markedsverdi på 74.900 spesielt for å lette et raskt privat salg av eieren og er tilgjengelig på den første en med pengene blir itquot basis. For ytterligere detaljerte opplysninger om denne storblokkeringshalvåret Sting Ray, vennligst les nedenfor eller ring meg på 217-762-4846. Vi vet alle at det er flere store blokk 1967-korvetter på veien i dag enn de ble bygd av Chevrolet i 1967, spesielt i disse dager med forfalskede dokumenter som oversvømmet markedet og utokumenterte restaurerte biler uten å vite hva de var før de ble jobbet over. Noen gang lurt på hvorfor noen biler med tonnevis av quotdocumentationquot hevder å inkludere ting som deres originale vindusklistremerker, selger for mindre enn noen små blokkbiler solgt gjennom Barrett-Jackson, Mecum, RM (Rob Myers), Russo-Steele eller eBay Auctions Simple , de var ferdige biler som kjøperne på bakken som personlig inspiserte dem, bestemte autentisiteten til bilen til å være tvilsom i beste fall, og mest sannsynlig falsk. Bare spør deg selv, når var den siste gangen du kjøpte en 45 år gammel bil som noen sa, forresten, her er det originale vinduetiketten. Uerfarne mennesker vil feilaktig forbinde den lave prisen disse falske bilene selges for (og de som for tiden annonseres til salgs) som markedsverdi for en 1967 tri-power 427 Corvette, så undre hvorfor de ikke finner en ekte, tvilsomt dokumentert bil som denne i det prisklasse (eller verre, når de får den ferske restaurerte bilen hjemme, hvorfor det var at forhandleren solgte det så billig). Med unntak av L88-motoralternativet (aluminiumhodet 430 HP 20-bygget) og L89-motoralternativet (aluminiumhodet 435 HP-16 bygget), er L68-motoren (tri-power 400 HP) den sjeldeneste av dem alle (bare 9 av alle 1967 Corvettes bygget hadde dette alternativet og svært få av dem kom med kraftbremser som denne Corvette gjorde). Her er det vi vet sikkert. Sammenliknet med prosentandelen av 1967 Corvettes bygget av Chevrolet, er ikke-proporsjonalt en langt større prosentandel av biler som hevder å være 435 hestekrefter og 400 hestekrefter vist på de store auksjonene de siste årene (25 av bilene bygget var 427 tri - krefter, men 60 av bilene auksjonert hevdet å være). Selv om Chevrolet bygget flere enkle 4-tonn 390 hestekrefter 427 biler enn de gjorde 435 hestekrefter, spør deg selv, hvorfor er det da at det har vært tre ganger så mange som hevder å være 435 hestekrefter enn det var 390 hestekrefter på salget Interessant, da bare en av seks av korvetterne ble bygget i 1967, var 435 hestekrefter, var nesten halvparten av 1967-korvettene som var oppe på salg hevdet å være 435 hestekrefter. Det samme gjelder for 400 hestekrefter. De 18 som har kommet opp på auksjon, er de to 9 som faktisk er bygget av Chevrolet. Enda mer å fortelle er at selv om 300 og 350 hestekrefter består av nesten to tredeler av alle bilene, representerer de mindre enn en tredjedel av bilene som viser seg å auksjonere. Av 1967 korvetter auksjonert, er følgende hvordan de siste 601 bilene går ned på hestekrefter: Hestekrefter 435 400 390 350 300 Bygget 1967 av Chevrolet 16 9 17 28 30 Har vist seg på auksjon 42 18 13 15 12 Uten falske biler, tallene Det som oppstår vil selvsagt være proporsjonalt med tallet som faktisk er produsert. Det har åpenbart vært et skifte. De manglende små blokkbilene har dukket opp som tungt opsatte store blokkbiler. Nå vet du hvor alle de små blokkbilene gikk, og hvorfor er det så mange 435 hestekrefter som selger for mindre enn en dokumentert 350 hk-bil. Men du sier at en bil du ser på, har en Bloomington Gold-sertifisering, NCRS Top Flight, Vettefest Gold Spinnerso, den må være en ekte 427-bil høyre WRONG Bloomington Gold-sertifisering, NCRS Top Flight, Vettefest Gold Spinner, Triple CrownDiamond, Bowtie, Duntov og andre lignende sertifikater eller priser er HELE BETYDELIGHET når det gjelder å faktisk bestemme autentisiteten til en bil. Disse typer tilstandsertifiseringer betyr bare at alle deler på bilen TODAY er korrekte for bilen som den blir representert i dag. Det er ikke uvanlig at en bil som rullet av forsamlingslinjen opprinnelig som en basemotor Corvette, som har blitt forvandlet under gjenoppbygging til en stor blokknummer som matcher (dvs. ikke-original) motor, Bloomington Gold, NCRS Top Flight-bil, som betyr at det i dag har alle de riktige tingene, med absolutt ingen referanse til sin opprinnelige arv. Mens mange av disse bilene er fantastiske kloner, setter dommerne seg aldri til å faktisk være 427 biler som ble produsert av Chevrolet. Noen er, men statistisk er 2 av 3 (62) av dem falske. Denne bilen trenger ingen av de ovennevnte fordi i løpet av få minutter med å se denne bilen over på egenhånd, kan en nybegynner Corvette-entusiast umiddelbart innse at dette er den virkelige McCoy, og at ingen forhandler har rørt denne bilen siden september 1966. Glem alt det falske kvotekvoten , quotrecreationquot, replika hyllest eller hva som helst nytt begrep som svindlere har drømt om i det siste for å ringe imitasjon av forfalskede kjøretøyer og andre uokumenterte 427 biler du ser annonsert overalt, hva er en uavhengig tredjeparts verifiserbar og fullstendig dokumentert faktisk låve finner 1967 Chevrolet 427 Tri-Power 3x2 Corvette Sting Ray som dette er verdt Vel, hvis personen skulle ha en kvalitet restaurering gjort av noen som Dick Ferrando (eier av D amp A Corvette i Gillespie IL), Kevin Mackay (eier av Corvette Repair Inc. i Long Island, NY) , eller Ken Amp Gary Naber (Naber Brothers eiere av Nabers Motors i Houston, TX), enn denne bilen ville være verdt minst like mye som de følgende 390 og 400 hestekrefter Biler: Budbeløpene nedenfor inkluderer ikke de 10 kjøpere premie betalt i tillegg til budbeløpet. 675 000 - 1967 Corvette 427 400 HP (Mecum St. Charles 2009 mye S102) Reservepris ikke møtt 610,000 - 1967 Corvette 427 400 HP (Mecum Indianapolis 2013 parti F197) Selges 17. mai 2013 for 671.000 320.000 - 1967 Corvette 427 400 HP (Mecum St. Charles 2008 Lot S73) Solgt 300.000 - 1967 Corvette 427 400 HP (Mecum Monterey 2009 Lot S85) Reservepris ikke møtt 225,000 - 1967 Corvette 427 400 HP (Mecum Champaign 2014 Lot S58) Reservepris ikke oppfylt 221,400 - 1967 Corvette 427 400 HP (Barrett-Jackson Scottsdale 2006 Lot 1275) Solgt 220,000 - 1967 Corvette 427 400 HP (Barrett-Jackson Scottsdale 2007 Lot 1267.1) Solgt 210,000 - 1967 Corvette 427 400 HP (Mecum St. Charles 2010 Lot S81) Reservepris ikke oppfylt 205,000 - 1967 Corvette 427 400 HP (Mecum St. Charles 2010 parti S117) Reservepris ikke oppfylt 200,000 - 1967 Corvette 427 400 HP (Mecum St. Charles 2008 parti S105) Reservepris ikke møtt 172,500 - 1967 Corvette 427 400 HP (Mecum Indianapolis 2013 mye S38) Selges 18. mai 2013 for 189.750 170.000 - 1 967 Corvette 427 400 HP (RM Auctions Fort Lauderdale 2014 Lot 538) Reservepris ikke oppfylt 725,000 - 1967 Corvette 427 390 HP (Mecum Houston 2014 Lot S128) Selges 12. april 2014 for 797.500 200.000 - 1967 Corvette 427 390 HP (Mecum St. Charles 2008 Lot S80) Reservepris ikke møtt 154 000 - 1967 Corvette 427 390 HP (Barrett-Jackson Scottsdale 2009 Lot 1337) Solgt 143 000 - 1967 Corvette 427 390 HP (Barrett-Jackson Scottsdale 2014 Lot 1295) Solgt 132 000 - 1967 Corvette 427 390 HP (Barrett-Jackson Scottsdale 2014 Lot 1071) Selges, inkludert kjøpere Premium Selvfølgelig er bilene som ikke solgte på høybudsjettet verdt mer eller selgeren ville ha akseptert det høyeste budet. Svært få dokumenterte 400 HP 1967 korvetter har blitt tilbudt til salgs de siste par årene (alle holder fast på hva som er en av de beste investeringene som går i disse dager). Selv om de ikke-dokumenterte bilene ofte er svært utvalgt, er det faktum at Big Block Corvettes i 1967 sjelden ble bestilt med mange alternativer. I utgangspunktet var det to typer Corvette-kjøpere i 1967, de som ønsket alle komfortfunksjonene, og var vanligvis fornøyd med liten blokkkraft og andre som valgte å bruke pengene sine på alternativer som ville få bilen til å gå fort. Sjelden møtte de to. I 1967 var bare 37 av de produserte korvene Sting Ray Sport Coupes, og med dette var en av under 778 sports-kuponger opprinnelig produsert med 400 Horsepower 3x2 Tri-power motor-alternativet, og mindre enn 162 av dem som var fabrikk utstyrt med kraftbremser Denne korvetten ville være sjelden nok, men hvis du faktor at bare 6 var Lynndale Blue, kan dette Corvette være en av mindre enn 10 korvetter produsert i denne konfigurasjonen. Av de 10 vet jeg ikke hvor mange kom med dette fantastiske blåblå interiøret, for ikke å nevne at bare 29 hadde farget vindrute og bare 27 hadde 3,70 ytelse bakaksel som denne Corvette har. Denne delen av Corvette-historien har okkupert nummer én bukt i min klimastyrte butikk de siste 24 årene (siden 21. januar 1989). Før det er satt i den opprinnelige eierne, siden den ble parkert der i 1977 da frontenden ble skadet. Annet enn 2,5 timers kjøretur fra den opprinnelige eiernes garasje til min, har denne Corvette vært innendørs 247 hver eneste dag i de siste 36 årene (80 av sitt liv). Front end skadet for 36 år siden, lagret helt siden 1977. Jeg er den andre eieren og dette er første gang denne Corvette noensinne har blitt tilbudt til salgs (bil var ikke til salgs da jeg overbeviste den opprinnelige eieren for å selge den til meg 23 år siden). Skaden på frontenden er inneholdt i glassfiberet over og foran dekkene foran og kom ikke inn i kappområdet. Dørene åpnes, lukkes og forsegles som ny. Å se på denne korvetten i person er som å gå ut av en tidsmaskin som ville ta deg tilbake til 1977 og finne en nesten uberørt 10 år gammel stor blokk Corvette (selv de opprinnelige eierne 1977-nummerplaten er fortsatt på denne korvetten). Uten tvil er en av de mest ettertraktede og samleobjektene på dagens marked 1967-serien med stor blokk 3x2 Corvette, som alltid er i topp ti salgsresultater fra en samlerbilauksjon, bare fordi den er den ubestridte konge av alle korvetter og av en av de raskeste fabrikkproduksjonsbilene noensinne bygget. Dette er en svært sjelden mulighet til å eie en av de mest ettertraktede korvetter som er produsert. Hvis du vil drive din investering, er dette Corvette for deg. Annet enn den sjeldne og ønskelige Lynndale Blue-fargen med lyseblå interiør og TRI-POWER 427-motorkombinasjon, er et av de viktigste aspektene av denne INVESTMENT QUALITY Big Block Corvette dokumentasjonen og det ubestridelige faktum at det er den virkelige McCoy - en sjelden ekte 427 3x2 korvette. Av de 10 farger som er tilgjengelige på 1967 Corvette, er bare to mer sjeldne enn den blendende Lynndale-blåen og enda mer sjeldne er den fantastiske blåblå fargeinteriøret. Hver dag blir færre og færre verdifulle, urolerte originale korvetter som denne igjen å bli funnet og restaurert. Selv etter 60 modellår med Corvette-produksjon (det var ingen 1983-modell på grunn av flytting fra Saint Louis til Bowling Green-samlingsanlegget), er Corvette 427 Tri-Power 1967 den mest ønskelige og ettertraktede av alle korvetter og vil alltid være den enkelt mest collectable. Legg til ekstreme originalitet, dokumentasjon og lav pris til ligningen, og den eneste grunnen til ikke av denne Corvette er at du ikke er seriøs om å eie en legende eller er under den oppfatning at Chevrolet vil gjenoppta produksjonen av 1967 Corvettes. Hvis du eier en ekte McCoy investeringsklasse, er Corvette ikke viktig for deg enn jeg anbefaler at du plukker opp en liten motorbil med en skinnende malingsjobb og legger en stor blokk inn i den. men vær innom et sjokk hvis du noen gang går for å selge den som uokumenterte quotClonequot-biler selger for en brøkdel av en ekte Corvette som denne. En Corvette er bare originale en gang og Corvette-kolleger i dag foretrekker ofte sine biler som ikke er gjenopprettede, i det som kalles quotpreservedquot-tilstand, ser hver bit så gammel som de er. De fleste Hi-Performance-korvetter har fått motorenes avdelinger strippet og refinished så mange ganger, at selv bilen ikke vet hva som var originalt, enn si eieren. Siden denne korvetten ikke har blitt quotrestoredquot eller endret mest, er alt fortsatt i sin opprinnelige plassering og ferdig, dokumenterer ytterligere autentisiteten. En ting jeg alltid har fått, var muligheten til å kjøpe en bil eller motor deler akkurat som det er. Hva mener jeg med dette at jeg helst vil kjøpe det gode, det dårlige og det stygge, akkurat som de er, snarere enn etter at de er rekonditionert for videresalg. På denne måten vet jeg nøyaktig hva jeg kjøper, hvem gjorde jobbet og hvordan, og akkurat hva jeg har når jeg er ferdig (det vil si ikke noe fakket eller gjemmer seg under fersk maling, etc.) Alle bilene i Shreffler-samlingen er ubestridelige ekthet. I tillegg til det faktum at det er sporbar opprinnelse og dokumentasjon, har ingen av disse bilene blitt gjenopplivet. De var aldri tapt i tid, de har ikke blitt bygd rundt et takpanel, eller en brannmur eller en frontfender eller en koffertlås. De er de virkelige bilene som gikk ned på forsamlingslinjen akkurat som de er representert i dag. Dette er en godt dokumentert original 1967 427 3x2 Corvette. Verdien er i sin historie og originalitet. Denne korvetten er et røverkjøp fordi det er ekte. Det har vært flere sjeldne biler tatt tilbake fra de døde med mindre enn 2 kvadratmeter originale kroppspaneler (eller hva som er igjen av en brannskadet bar ramme) og så solgt for hundretusener av dollar. De er vakre, men de er kloner. De blir funnet ut og skjult på auksjonene når de tilbys for videresalg. Som selgeren påpeker riktig for sin fullstendig redone klonbil i sin notering eBay notering 260802946587 Også hvis jeg hadde dokumenter, vet du at jeg ville ha oppført det, og startprisen ville være 100 K mer. . Mens korvetten i noteringen kan repareres eller restaureres, kan hans klonbil aldri bli en dokumentert original 1967 Corvette 427 Tri-Power. Dokumentasjonen alene min bil har er teoretisk verdt 10 mer enn buy-it-nå-prisen på denne bilen. Gjør et Internett-søk, og du kan kjøpe falsk dokumentasjon for hvilken som helst bil - en titt på denne korvetten, og du vet uten tvil at det er REAL DEAL fabrikkens originale store blokk 427 Corvette. Mens alt på en 1967 Corvette kan erstattes eller pusses opp, kan en ting de andre aldri har, dokumentasjonen deres som ikke lenger eksisterer. vel som det er falske dokumenter der ute, men man ser på denne korvetten personlig, det er klart til og med en Corvette-nybegynner at denne Corvette er den virkelige McCoy. Ikke behov for slick talk, vanskelig verbi eller spill her. Jeg antar at du er interessert i å kjenne all den informasjonen jeg søkte etter da jeg kjøpte denne 427 Tri-power Corvette. I jakten på min bilhobby, har jeg vært på nok kvelden gåschasequot på grunn av dårlige beskrivelser gjennom årene for å verdsette en nøyaktig beskrivelse. Jeg antar at du gjør det også, så jeg vil være så fullstendig og nøyaktig som mulig (ingen spill her). Gjennom virksomheten min Fast SS. com. Jeg har jobbet med mange mennesker som har blitt villet om en Corvette av en selger bare for å gjøre et salg, særlig av forhandlere, spesielt forhandlere som utgjør privatpersoner som faktisk er fulltidsannonserte bilforhandlere og hundrevis av Big Block Corvettes i lagerforhandlere, bare for å finne ut senere at alt om bilen var falsk. Jeg har alltid søkt etter raske, solide, uløste og godt bevarte originale biler til min samling. Videre har jeg alltid foretrukket å kjøpe en bil som ikke tidligere var gjenopprettet, da jeg foretrukket å se nøyaktig hva jeg fikk og vet at det var ekte. I de fleste tilfeller har jeg søkt biler som kom fra fabrikken med så mange av de mest ønskelige alternativene som mulig (spesielt spesielle høyytelsesalternativer). Jeg kjøpte denne Corvette 21. januar 1989 fra den opprinnelige eieren med det formål å holde det i min samling på ubestemt tid. Men siden jeg har holdt å kjøpe biler og aldri selger noe, er garasjen min så full at jeg ikke lenger har plass til å jobbe, så jeg må selge noen biler for å gjenvinne plass til å leke med lekene mine igjen. Når det gjelder mitt personlige søk etter en Big Block Midyear Sting Ray, fant jeg det veldig vanskelig å finne en 1967 som hadde vært opprinnelig fabrikk utstyrt med 427 Tri-Power-motoren og besatt verifiserbar støttedokumentasjon. Det virket som om alle Big Block 1967 korvetter jeg sprang over, var til salgs av forhandlere og nylig ble restaurert (dvs. falsk), slik at det var liten eller ingen måte å verifisere autentisitet og med dokumentasjon som det var tvilsomt i beste fall (som var de fleste forhandlerne ). Siden jeg foretrukket å kjøpe fra et privat selskap (og helst en langsiktig eier), kjørte jeg annonser landsomfattende og tilbyr et beløp på 500,00 kontantfunn i 1980-tallet (1,408,77 i 2013 dollar med på grunn av inflasjon) i over 80 publikasjoner i over to år som så vel som å sende ut tusenvis av flyger på bilutstillinger for å finne denne korvetten. Jeg gikk til og med for å betale staten Illinois for registre av hver 1967 Corvette registrert i Illinois, som kostet meg 600,00 i 1986 dollar (1.270.98 fakturert for inflasjon i 2013 dollar). I tillegg til tanksticket, er den beste dokumentasjonen som noen Corvette kan få, det originale titteldokumentet som viser 57,8 Taxable Horsepower som viser at Corvette kom fra fabrikken med en 427-motor, som jeg fortsatt har. Jeg har den originale 1967 Indiana motorvogn tittelen (som igjen i 1967 verifiserer 427 motoren alternativet) og eiere informasjon samt den originale bygg ark (drivstoff tank klistremerke) som er intakt, tydelig leselig og fortsatt på den opprinnelige bensintanken, som aldri har blitt fjernet fra bilen. En Corvette-tanksticker er kilden for byggematerialet (også kjent som Corvette Order Copy) som er opprettet når bestillingen er akseptert av GM-sentralen før bilene går ned på forsamlingslinjen. Selvfølgelig stemmer alle dataene på byggarket på denne korvetten perfekt fordi tankens klistremerke fortsatt er limt der Chevrolet-fabrikkarbeideren plasserte den for 47 år siden (ca. 28. september 1966) ved St. Louis Corvette-forsamlingen anlegget og drivstofftanken har aldri blitt fjernet fra denne korvetten (se et bilde av tanketiketten i bildeseksjonen av denne oppføringen). Peering forbi drivstoffpåfyllingspakningen, byggarket er tydelig leselig og dokumenterer ikke bare 427 Tri-Power-motor alternativet, men alle de andre alternativene på denne Corvette også. Ingen spørsmål om riktig korrekthet av denne korvetten. Jeg garanterer at denne Corvette er en ekte stor blokk fra fabrikken. Ingen spill her Siden tanksticket ligger på toppen av drivstofftanken som aldri har blitt fjernet fra denne korvetten, antar jeg at de som ikke er kjent med 1967-korvetten, sannsynligvis vil lure på hvordan det kan ses (akkurat som den opprinnelige eieren lurte på hva Jeg gjorde det da jeg så på drivstofftanken for første gang - noe som indikerer at jeg var den første siden september 1966 for å se den). Det opprinnelige byggarket på en 1967 Corvette er synlig hvis en person åpner drivstofffylleren døren, trekker gummistøvlen til side og legger seg ned ved siden av påfyllingshetten til toppen av drivstofftanken med lommelykt. Selv om det var lett gjenkjennelig som en 427 Corvette, hadde jeg ikke lest byggarket, ville jeg ikke ha kjent at denne Corvette opprinnelig var en L68 427 Tri-Power-bil. noe som den opprinnelige eieren ikke snakket om, men igjen ikke overraskende med tanke på at han også ikke nevnte at 1963 Corvette split-vinduet Coupe jeg kjøpte fra ham samtidig, var opprinnelig en Fuel Injected Corvette, til jeg åpnet hetten og så opprinnelig installert FI utstyr. Når var den siste gangen du så en 1967 Corvette til salgs som ikke var en nøyaktig valgt ramme fra gjenopprettet - 435 HPquot Hvis du legger til alle disse, er det min gjetning at du vil finne mer til salgs på en gitt tid på internett og gjennom quotDealersquot enn summen som ble produsert av Chevrolet i 1967. Legg til det hvor mange har dokumentasjon (IE Falske gjengivelsesdokumenter klonet bil) og tallet vokser til et punkt, bør det være i Ripleys tro det eller ej. Deretter spørre deg selv om alle bilene du har eid gjennom årene, hvor mange kom til deg med det originale byggarket (Corvette tankark) og originaltattestet utstedt da bilen var ny. og var i stand til å møte den opprinnelige eieren. Vel, personlig gjennom min bilhobby, har jeg eid mer enn 70 biler i løpet av de siste 38 årene (fortsatt eier alle jeg kjøpte de siste 22 årene) og jeg er her for å fortelle deg at annet enn denne 1967 Corvette, har jeg ennå ikke noensinne har en bil som fortsatt hadde et byggark og annet enn kjøretøyene jeg personlig kjøpte helt nytt, jeg har aldri eid en bil som fulgte med et originalt vinduet klistremerke eller tittel utstedt da bilen var ny. Jeg eier fortsatt 5 av de 7 korvettene jeg noensinne har eid, og de to jeg solgte skulle bankrollere kjøpet av denne korvetten for 24 år siden. Denne korvetten har blitt lagret 36 år helt siden frontenden ble skadet i 1977. Selv den opprinnelige eiere 1977-nummerplaten er fortsatt på denne korvetten. Motorblokkenummerene stemmer ikke overens, men resten av stasjonstoget og Corvette er veldig originale og ubevegne, inkludert fabrikkmonterte originale Muncie M21 nær-forholds 4-trinns girkasse og 3,70 til 1 forholdsstyring BIG BLOCK bakre differensial er åpenbart alle tall som samsvarer fordi de er originale til denne korvetten. For de som er kjent med å gjenopprette en av disse korvettene, forstår du umiddelbart at denne korvetten gir en fantastisk mulighet. Ikke at det betyr noe, dette er en lav kjørelengdebil som forventes for en Corvette parkert da den bare var 10 år gammel. Jeg vet ikke om reservehjulet noen gang har blitt fjernet fra denne korvetten. Mens den opprinnelige eieren endret motorblokken, sylinderhodene og stemplene på grunn av et spunnet hovedlager, er resten av bolten på motordelene på denne korvetten riktig for (og mest sannsynlig original til) denne korvetten, inkludert gjenstander som sin smidde stålveisaksel, koblingsstenger og 1967 Corvette bare unike 427 spesielle ventildeksler, unikt timingkjede deksel, eksosmanifold, oljekanne, vindskive, tidskjededeksel, bjelkehus, braketter, gasspjeldkobling, veivaksel, tilkoblingsstenger, svinghjul, harmonisk balanser, oljefilterbeholder, brennstoffpumpe, remskiver, starthjul, tidkjedethet, ventilpulver, vannpumpforsterker etc. Selv om motorblokken og sylinderhodene ble erstattet lenge siden (da de fleste 427 motorer var i ekte Big Block Corvettes siden GMAC-garantien koster bare en Corvette-eier 25 hvis han spredte motoren), alle boltene på motordelene er originale til denne Corvette (for det saks skyld tror jeg ikke at eksosanlegget selv har vært ute av bilen - Enkelt boltet og festet til motoren når den lange blokken ble endret). I motsetning til de fleste små blokk 327 biler, har denne originale storblokken Corvette ikke sin opprinnelige motorblokk, da de fleste virkelige store blokkkorvetter ikke fordi de fleste 427 Corvette-kjøpere var girhodene, og i betraktning at dette bare var det tredje året for BB, små blokker 8000 rpm gutta måtte justere til lavere omdreiningstid på grunn av ventilflyt av de tyngre storblokkventiltogkomponentene. Vær mistenksom på en hvilken som helst stor blokk Corvette som er svært valgfri - det var to typer kjøpere - Hi-Performance-entusiaster og komfort skapninger. Hi-Perf-gutta bryr seg ikke om komfortfunksjoner (spesielt hvis de legger vekt eller ranet hestekrefter), så de virkelige 427 korvettene hadde sjelden mange andre alternativer (samme grunn de fleste ikke har originale motorer - de fleste ble kjørt hardt og blåste opp år siden) . Jeg vet dette fordi jeg er en av de quote-headquotene (jeg har hatt den raskeste bilen i mitt fylke siden 1978) og et alternativ som ikke gjorde det gå raskere ble fjernet fra bilen A. S.A. P. Mange bestilte den store blokk 427 for å få Corvette til å akselerere, men ofte og viktigere for håndtering og sikkerhet, oversett forbrukeren det nest viktigste alternativet på en Corvette som er strømbremser for å få den stoppet. Denne korvetten har valgfrie 4-hjuls skivebremser. Heaven forbid you can find a Corvette for sale by a seller who actually admits that the block was re-stamped (since august 2002, there has been exactly one 427 Corvette on eBay that admitted a re-stamp - the rest say quotnumbers matching or worse claim to be quotoriginal engine Corvettes - funny thing is that in 1973, at the first Bloomington Gold Corvette Show (then called Bloomington Corvette Corral) only about half of the big block Corvettes had original engines and by the end of the 1973 oil crisis and embargo, gas rationing, and the 1979 energy crisis, less than 10. dont take my word, ask others that played with these Corvettes. how many did they see that still had their original big block engines by the end of the 1970s. This Corvette has not been altered other than described herein since 1977. long before quotClonesquot were even thought about or even remotely profitable. Matter of fact if you remember, in 1977 Big Block Corvettes were shunned due to gasoline prices that had ris en to the unbelievable price of 62 cents per gallon (up 72 from 36 cents at the beginning of 1974), only to go much higher over the next 4 years (I know because I had the misfortune of owning a Standard Oil service station business in 1981 when gas was 1.38, which factored for inflation is 3.52 in 2013). While a person could do a frame off restoration, I personally would recommend against it in the case of this Corvette since it is so well preserved due to its proper long-term storage. In my opinion, this Corvette would make a good Bloomington Gold Survivor candidate. The Corvette is still the original color, Lynndale Blue with the original Teal Blue Interior, which is in remarkable condition. The Corvette came to me with a 1966 425 horsepower intake that I removed since it did not match the car, other than that I believe I all the original parts are on or with this Corvette (including the headlight buckets, headlight motors, broken front-end fiberglass amp etc.). The two main options on the build sheet are 400 Horsepower (3x2) and Power brakes. The tank sticker also shows Tinted Windshield, Posi-traction Rear Axle, M-21 close ratio 4-Speed Transmission, WW tires, and AMFM Radio. The odometer reads 45925, which I believe to be the actual mileage since I bought this car from the original owner who parked it in 1977. I expect the engine needs freshened-up after all these years. I assume most everything does mechanically work, as this Corvette has been garage kept all these years. I did have a midyear Corvette restoration expert look at this Corvette and he said the cost to fix the front end with OEM style fiberglass, strip, and refinish this Corvette would cost less than 5000 (8,923.75 factored for inflation). He also said the frame was serviceable and solid. The Regular Production Option (RPO) codes on the build sheet are as follows: L68 Optional 400 Horsepower 427 Cubic Inch Engine J50 4-wheel Power Disc Brakes A02 Soft Ray Tinted Glass Windshield G81 Positraction Rear Axle M21 Close ratio 4-Speed Transmission P92 Whitewall Tires 977 Lynndale Blue Paint (Black Stinger hood stripe) 418 Teal Blue Interior Trim With this Corvette being so remarkably original and extremely well documented, it is well worth the 79.9k price. Since I have owned this Corvette, I have seen others like it change hands regularly in the 135,000 to 150,000 price range (repaired), and it is not at all unusual to see well documented 427 Tri-Power Corvettes like this one sell for well over 150,000 depending on options and providing any restoration work was properly documented. This Corvette is easily worth 200,000 to 250,000 depending upon the degree of restoration. Other than the rare color and engine combination, the most important aspect of this Corvette from an investment standpoint is its documentation and the indisputable fact that it is the real McCoy - a rare genuine 427 tri-power Corvette. I hold the clear title to this 1967 Corvette for the last 24 years. I welcome the opportunity to meet so you (or anyone you wish to bring or send) can examine this 1967 Corvette personally. This Corvette is available virtually any time for your inspection by appointment, which I welcome and encourage. This 1967 Corvette is located at my home in Monticello Illinois, halfway between Champaign and Decatur Illinois, 1 hour east of Springfield Illinois and 2 hours from Chicago, St. Louis, and Indianapolis. You andor your mechanic, restoration specialist, Bloomington GoldNCRS judge, will feel right at home inspecting this Corvette in my fully equipped shop (no high-pressure salesman hovering over you in a dealership showroom). I am a private party selling at least five of the cars out of my personal Corvette and Muscle Car collection and while I am not a car dealer, where applicable, the terms of this transaction shall be in accordance with the Sales Information and Policies of my business. Since this is a private transaction, you will not be required to pay sales tax. All but three of the fine automobiles in my collection are a combination of well-restored andor excellent original condition. I have owned most of these cars more than half their life, longer than any other person (20-35 years). As you might have gathered from this listing and my websites SS427 and FastSS . my primary involvement in the Corvette and Muscle Car world is and always has been driven by my love for the cars that to me are the ultimate works of art. I am not a dealer (the last time I sold any of my cars before these was 33 years ago and have regretted selling that one ever since). I bought andor restored each of my desirable collector cars, with the intention of keeping them forever. However, since I have kept buying cars and never selling any, my garage is so full I no longer have room to work, so I must sell a few cars to regain space in which to play with my toys again. Perhaps a phone conversation would be the best way for us to exchange information as to the exact description, condition etc. Please be assured that you will find my information accurate and precise. If you wish to phone me at your convenience, I can be reached at 217-762-4846 . or if you wish to send a phone number, I can call you. Many of you already know me as the founder, owner, and proprietor of Lightning Speed Shop . Chances are we may have already done business by phone or met in person decades before the Internet came along, especially if you attended any major car show in Illinois or Indiana during the 1980s or 1990s when we were very active in the regional car show and swap meet circuit, so much so, that one year the promoters of both Super Chevy Magazine and the Bloomington Gold Corvette Show (the worlds largest Corvette event) used half page photos of our awesome display in their materials to promote and publicize their car show events for the entire year. You may remember me as the guy at the show with the hot wife and all the engine blocks, cylinder heads, intake manifolds, and carburetors (typically 75 pairs of cylinder heads and more than a dozen Corvette tri-Power assemblies and so much more - 15,000 pounds of parts on display for sale at every show) which is why ours was one of the most photographed displays printed in countless car magazine articles. Along with Super Chevy Sunday and Bloomington Gold, we were also regular vendors at the both spring and fall ChevyVettefest Nationals (worlds largest all-indoor Chevrolet and Corvette event) and the Motorama car shows held at McCormick place in Chicago, the Hoosier car show held inside the Indianapolis Motor Speedway at Indianapolis, and the Peotone Illinois swap meet each year. Before the Internet, we advertised heavily in Hemmings Motor News Magazine, ChevyCorvette Buyers Guide Magazine, Vette Vues Magazine, and 76 other publications doing 90 of our business with customers worldwide from our shop here in Monticello Illinois, supplying the Corvette and Muscle Car community with engines, parts, and consultation. As a 35-year veteran racing engine builder and restoration engine specialist, I have always focused on hard to find High-Performance Corvette and Chevrolet Muscle Car Engine Parts for use in both restoration and competition for the years 1962 to 1972. Now whats keeping you from being the only person in the world to own such a rare and collectable artifact of American Car history What You have read all the way down to here and still have not picked up the phone and called. Why not What are you waiting for Better refresh this page because someone else may have started reading before you and already bought this car. If you would wish to communicate using instant messages . my Yahoo ID is: Corvette6769 Note: While my PC is online 247, it may be idle if I am away from my desk, but you can still send me an instant message and it will be the first thing I see when I return. If you are using a computer that is equipped with a microphone and speakers, we can also voice and video conference over Yahoo Messenger, which is another free service. Click Here if you wish to get the Yahoo Messenger. It is a free download. If you prefer, I can also communicate via AOL . MSN . and ICQ instant messengers For details about the cars I am selling from my Corvette amp Muscle Car collection, visit my personal homepage: SS427 Costa Rica STRONG COSTA RICA Del Banco Nacional 200 Mts. al Este y 175 Mts. al Sur Ofibodegas Milano, Bodega B5,Calle Potrerillos, San Rafael, Alajuela, Costa Rica Contact: Manrique Gutierrez and Orlando Fonseca Tel: (506) 2589-5050 Fax: (506) 2293-0058 e-mail: mgutierrezsica. co. cr or ofonsecasica. co. cr Servex Internacional S. A. Calle 43, Avenida 35 Guadelupe, San Jose, Costa Rica Contact: Mr. Carlos Bravo Tel: 506-2253-1152 e-mail: carlosbravoservexinternacional STRONG HONDURAS 8 y 9 calle 16 Ave. S. O. Barrio Suyapa, Local 1C, Edificio Mangos, San Pedro Sula, Honduras Tegucigalpa, Honduras Contact: Gustavo Romero Tel: (504) 2510-0833 Fax: (504) 2510-0797 Cell: (504) 9978-5509 e-mail: gromerosica. co. cr Equipos y Controles S. A. 4A Ave 6A Calle Coamyaguela Tegucigalpa, Honduras Contact: Mr. Gerardo Rishmawy Tel: 504-221-4045 Fax: 504-236-8127 STRONG PANAMA Avenida Balboa y Calle Aquilino de La Guardia, Edificio Galeras Balboa, Segundo Piso, Oficinas 38, Ciudad Panam, Panam Contact: Laureano Jaramillo and Carmen Carrasco Tel: (507) 263-4612 Fax: (507) 263-8554 Cell: (507) 6674-9671 (Laureano) e-mail: ljaramillosica. co. cr. ccarrascosica. co. cr Rodelag, S. A. Apartado 11604 Panama 6, Rep. De Panama Contact: Mr. Bienvenido Cardenas Tel: 507-236-2333 Fax: 507-236-2656 e-mail: compras1rodelag STRONG GUATEMALA 6ta calle 3-37 Zona 1 Ciudad de Guatemala Contact: Jose Roberto Matheu, Erick Garcia and Vilma Solrzano Tel: (502) 2220-3508 Fax: (502) 2220-3508 Cellular: (502) 5715-6356 (Jose), (502) 3013-8058 (Erick) Email: jrmatheusica. co. cr. egarciasica. co. cr. guatemalasica. co. cr (Vilma) STRONG NICARAGUA Km 9 carretera nueva a Len, 1.8 Km al Oeste Residencial San Andrs casa M-14, Managua, Nicaragua Contact: Erick Gmez Tel: (505) 8791-3271 Fax: (505) 2220-3489 Cellular: (505) 8822-3336 Email: jrmatheusica. co. cr STRONG EL SALVADOR Complejo Industrial Santa Elena, Calle Chaparrastique, Lote 3, Edificio Construtec, Santa lena, La Libertad, El Salvador Contact: Walter Medina Tel: (503) 2278-9089 Cellular: (503) 7854-0003 Email: wmedinasica. co. cr Equipco Ltd. 2320 Lilooet Crescent Kelowna, BC V1V 1T1 Phone: 250-215-6373 Fax: 250-861-5094 Email: wpawlitskyequipcoltd N. Alberta 780 Area Code, Northwest Territories, Yukon Territories, Northern BC (Dawson Creek, St. John) Points West Marketing 10334 172 Street Edmonton, AB T5S 1G9 Phone: 780-489-0757 Fax: 780-489-0757 Email: gregpointswestmktg S. Alberta 403 Area Code amp all locations Except for Red Deer. S.E. BC (Cranbrook) Points West Marketing 6157 6th Street S. E. Calgary, AB T2H 1L9 Phone:403-243-0756 Fax:403-243-0798 Email: stupointswestmktg Manitoba amp Northwestern Ontario Jones Goodridge Inc. 1522 St. James Street Winnipeg, MB R3H 0L2 Phone:204-632-6221 Fax:204-633-0941 Email: kerryjonesgoodridge. ca Northern Saskatchewan Jones Goodridge Inc. 520A 43rd Street East Saskatoon, SK S7K 0V5 Phone:306-933-4377 Fax:306-933-4233 Email: elvinajonesgoodridge. ca Jones Goodridge Inc. 3200-B 12th Avenue Regina, SK S4T 1J9 Phone:306-585-2854 Fax:306-585-2855 Email: randyjonesgoodridge. ca Western Ontario, Northern Ontario, Western Ontario Rental Central Ontario, Central Ontario Rental Equipco Ltd. 3 6480 Viscount Road Mississauga, ON L4V 1H3 Phone:905-612-1137 Fax:905-612-9902 Email: mcampbellequipcoltd Quebec, Eastern ON Ottawa region Kingston, Perth, Pembroke, Quebec City, Eastern Ontario - Rental Les Agences Lambert amp Begin 774 Bigras Laval, QC H7X 3X2 Phone:450-433-9292 Fax:450-433-9056 Email: infolambertbegin New Brunswick, Nova Scotia, Prince E dward Island, Newfoundland, amp Labrador Harris Atlantic Sales 27 Rupert Street Amherst, NS B4H 3R5 Phone:902-661-0102 Fax:902-661-0088 Email: salesharrisatlantic
Comments
Post a Comment